vad vore jag



jag kan inte ens gå, utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå, när du inte ser på
och färglör som en tår blir jag, utan dina andetag.

vad vore jag, utan dina andetag.

heej.
första "veckan" i skolan avklarad :)
vad dock bara där två av fyra dagar för jag mådde inte så bra i tisdags & onsdags .. men dessa två dagar har gått bra tycker jag :) fast jag var hos tandläkaren igån , så var borta ett tag från skolan eftersom det har med tandställningen att göra så måste vi ju åka till stenungsund.
efter skolan igår gjorde jag nästan inget faktiskt, men idag så stannade jag först med lisa efter skolan för hon skulle träffa sin pojkvän :) sedan stannade jag med lora en stund & bara va med henne :) gick inte hem förän kvart i fyra typ haha ..
men efter jag kommer hem så är det här jag har stannat .. och inte heller har jag gjort så mycket här heller ;p
tråkigt liv xD ......



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0