trötter

heeeeeeeeeeej
i lördags gjorde jag inget alls typ.
var ensam hemma från fem till typ tio & under den tiden var rasmus hemma hos mig en stund & så gick jag med mikael till maxi vid halv tio & när jag kom hem från maxi så kom rasmus tillbaka & sov hos mig :)
i söndags var jag med rasmus tills klockan halv tre typ sedan vid halv fyta åkte jag till gbg med janina för vi skulle
kolla bio tjugo över fyra. "met the parents : little fockers" blev det :) den var faktiskt ganska rolig får jag säga :D
efter bion gick jag hem till rasmus :) premiär av solsidan vafaan !! :D så de kollade vi på & sedan time out & sedan gick jag hem :)
måndags hände inte mkt, träffa rasmus en liten liten stund :)
igår var jag med några från klassen hemma hos jesper , trevligt var det den stunden jag var där & det måste göras om :D
idag har jag inte gjort mkt mer än att varit i skolan, riktigt seg dag, trött som fan!
men men idag fyller iaf simon år så grattis på din 18 årsdag! :D
nu hade jag tänkt kolla på någon film & kanske göra popcorn om jag orkar (a)



PUSSHEJ! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0