together we can be alright

hejhej !
som n iförstod i förra inlägget så var jag väl inte så nöjd med dagen från början..
men det blev bättre sedan när jag gich hem till nina & hade trevligt med underbara människor!! :D jag bara längtar till nästa år när jag kan vara med dom hela nyår (a)

idag har jag mest segat, spelat lite ps3 oså men nu har jag ätit, duschat & städat så då bär det nog av hem till rasmus & kanske sova där :) så MYS!! :*
hihi, vet inte vad vi ska göra men det blir väl som vanligt att bara kolla tv eller kanske hittar någon film att titta på :)
haha känner mig helt mongo så ah, det är nog bäst att stanna inne idag :D hhaha ......


soeeet syster

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0