OJ Oj oj

heeeeeeeeeeeejsan
i torsdags började vårtermins schemat, vilket betyder:

sluta 11 på tisdagar
sovmorgon till 09:15 på torsdagar
sovmorgon till 09:45 på fredagar

SOFT! :D men i fredags hade vi ingen samhällslektion så hade bara idrott, innebandy dock .. inte jättekul men ah jag kämpade på & sprang som en stucken gris :) vilket även ledde till världens TRÄNINGSVERK i röven & baksida lår!!
fast ändå gött att känna att jag har gjort något bra ;D får bara förtsätta tråna & känna den där jobbiga träningsverken.. men det är inte så jätte lång tid  kvar nu till beach 2011, så man får taatt sätta igång i god tid & man vill hinna ! :D
var dock jättetrött igår ändå, men inte hindrade det mig från att dra hem till nina å ha trevligt :D
jag sov hos min älskling igår med :) så mys!
mindre mys var dock att träna kl tio på morran när man vanligtvis sover (a)
men men det gick bra ändå :) efter träningen duschade jag & sedan gick jag till rasmus igen :) har varit där hela dagen fram tills klockan va typ halv sex.. då gick jag hem & sen dess har jag inte gjort nått, ska kolla på fångarna på fortet nu :D sen om jag har typ kanske rasmus kommer å sover här sen :) men vad vet jag :)



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0