jag älskar dig

vad gör man åt överkänslighet?!

jag är nog den överkänsligaste människan i hela världen & det är sjukt onödigt att vara det!!!
visst, jag kan visa känslor.. men det är ju inte alltid bra.
jag kan inte säga hur mycket jag älskar någon irl utan att börja gråta ... onormalt !?? att älskar någon är en bra sak. spelciellt om man vet att man är älskad tillbaka.
& varför ska man då förstöra det bra i att älskar någon genom tårar?
jag vet inte ens om det är gjädjetårar eller rädsletrårar..
det kanske är både och?
för det första så är jag överlycklig över att jag har denna personen att älska! men också så himla rädd att förlora honom.
sen jag förstod var kärlek var har bara han funnits i mina tankar, i mitt hjärta. jag kan inte tycka om någon annan på det sättet som jag tycker om han. så mycket som jag älskar honom, tänker på honom dag in & dag ut..
jag är lycklig, men så himla rädd!
jag vet att man ska leva i nuet, men hur lätt är det när man är rädd att man inte alltid ska kunna vara med den man känner så här för. 
rädd att ett "<3" till en annan tjej betyder mer än vad det gör till mig, svartsjuka?
jag vill inte va den där jobbiga flickvännen som är svartsjuk & bestämmer, men jag är så rädd jämt! varför??!!! ;o
jag vill inte vara det, jag vet ju att han älskar mig så varför bryr jag mig om annat.
varför bryr jag mig om ett "<3" till en annan tjej?
han säger ju inte att han älskar henne eller tycker om henne med ett "<3", som han säger till mig varje dag.
men nått måste det vara om man gör det till någon annan. även om det kanske inte betyder något.
jag vet inte om det är så kärlek är eftersom för andra verkar det vara helt annorlunda..
kärlek är inte lätt.

IAF.. så vaknade jag hos denna underbara personen som jag älskar så himla mycket idag, alltså min pojkvän.
fast blev typ att jag fick gå direkt efter frukosten för jag skulle på kalas för min kusin som fyllt sju år för typ en vecka sedan.
var där nästan hela dagen, det ligger så långt bort, tar lite mer än en timma att åka med bil..
då blir det att man stannar en längre stund, även om det inte var så roligt för just mig, men jag fick leka med min minsta kusin anton, SÅ SÖÖT!!
så tiden gick ganska fort ändå nä vi satt och kastade en ballong till varan (a) haha
nu är jag iaf hemma & ska inte göra något mer idag..
så godnatt!! för kommer antagligen inte skriva senare ändå :)


kusin anton för typ ett år sedan!

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0