hejdå.

haaaaaaloj
igår var det skola som vanligt.
började 09:45 men skridskor på skarpe nord :)
sedan hade vi samhäll & sedan slutade vi (a)
då gick jag med eldina, nina, snigel, emma, lisa anna & mikael & åt på kinan :D gott vare!!!
när vi suttit där ett tag gick jag hem till rasmus :) var med honom ett tag, hahahahah, han är för rolig ibland :D
han har typ fått för sig att han är så mycket bättre än mig (vilket han inte är!! :D) men eftersom han är kille så hade jag lite svårt att bevisa det när jag skulle brotta ner honom (a)
men aja det var kul ! (a)

sen skulle jag ju åkt till anastasia på kvällen på hennes tjejmiddag men jag kunde inte bli hämtad & jag har inget busskort så kunde inte komma hem :( .. för jag va tvungen att komma hem eftersom att jag tydligen måste gå på varje träning & just den som var iag började kl tio på morgonen , jävligt onödigt!
så jag satt hemma hela kvällen igår .. själv!

idag har jag ju då tränat, sedan va jag med rasmus i typ 45 min.. sedan åkte jag med mamma & marika till maxi & köpte present till kusiner som har fyllt år.
efter det har jag bara suttit hemma & inte gjort något.. i hopp på att någon skulle vilja göra mig sällskap.
men det kan jag ju glömma nu.. så blir att sitta hemma hela kvällen.
& nej jag har inget liv som ni förstår.



imon blir det antagligen kalas om jag måste följa med på det .. & så blir det ju solsidan såklart!!
själv eller med sällskap vet jag inte än .... men om jag ska va lika depp som jag blir av att sitta här helt ensam så är jag rädd för att jag blir själv imon med.
blä..
just nu känner jag bara för att stänga av allt, för ingen skriver ju ändå & då känns det bättre att stänga av för då vet man inte om man är dissad ..
så nu drar jag .

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0