helvete

asså fan.
jag vet inte om det är pms eller varför jag hatar allt & alla !
men sjukt jobbigt är de.. har varit på dåligt humör i tre dagar nu, det förstör bara för mig själv.
jag förståt ju om inte folk orkar med mig , men blir samtidigt as ledsen när dom inte gör det.

plus att jag har ett annat stort problem som jag inte tänker ta här. jag vet ju typ redan hur problemet kommer sluta men jag tänker ändå på det bara för jag är så sjukt jävla efterbliven just nu!
jag måste göra något :( FAN!

vad är det för fel på mig :S jag hatar att vara såhär! känns som att jag klagar på alla & att alla hatar mig ! :(
förlåt verkligen ...
orkar inte skriva mer nu

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0