dyrt!

tjabba tjena hallå!
nu har jag kommit hem från skolan :)
fast på vägen hem svängde jag förbi två frisörsalonger för att kolla hur mycket det kunde kosta att färga min typ 2 cm långa utväxt.
på ena stället kostade det 480:- & på det andra stället 510:- , jag vet inte var ni tycker men jag tycker att det var dyrt! jag menar så mycket hår har jag inte :( & mina föräldrar skiter inte ut pengar heller... haha eller vad man ska säga (a) & även om jag skulle färga mörkt så skulle jag behöva färga utväxten eftersom jag har typ råttfärgat hår naturligt ... & just nu känner jag att jag trivs i denna färgen så vill nog behålla den ett tag till.
vilka problem man har asså!

men aja, nog klagat på det ..
skola idag som vanligt.
helt enkelt en helt vanlig dag!
& inte vet jag heller hur jag ska fortsätta denna vanliga dag ..
sega som vanligt kanske, eller träffa min kära pojkvän vad vet jag :)

imorgon slutar vi 11:00 så då ska jag vara med lisafisa hihi, & jag ska färga hennes hår :)
sedan ska vi kolla på vilka ind-val vi ska välja till trean :)
jag tror jag ska välja rörklig bild & bildverksamhet :) hatar teori dock, så får kolla så att de inte är massa jobbiga prov bara :)



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0