don't worry, be happy

hej!
som jag skrev igår såå gjorde jag inte så mkt mer på kvällen.
jag satt vid datan & sedan kollade jag på the last song, sen sov jag :)
jag blev väckt kl tolv idag av mamma, fast hade vaknat innan det men somnat om så vid tolv var det verklligen dags att börja vakna till liv.
åt frukost & kollade på andra avenyn lite, sedan bädda rent sängen & spela loppspel med lillasyster.
nu har jag duschat & om en kvart kommer jonas & hämtar mig så ska vi åka & köpa innefotbollsskor inför ytterb cup i veckan :)
när jag kommer hem blir det nog mat & sedan ska eldina komma hit å mysa med mig :D
vi ska nog ta lite kort, sen vet jag inte :)
får väl se på den saken (y)
men nuu måste jag ta på mig oså så jag kan åka sen ! :D



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0