we'll walk in fields of gold

hej igen.
nu är sprutan avklarad för några timmar sedan, skönt!
när jag kom hem pratade jag lite med eldina samtidigt som jag kollade på andra avenyn.
när vi inte prata mer la jag mig på sängen & kollade, vilket gick sådär eftersom att jag somna efter några avsnitt! jag är helt slut, har varit trött hela dagen.. jag åt för en liten stund sen så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :/ får la fortsätta kolla på andra avenyn, annars vet jag inte ..
btw så längtar jag verkligen till nästa vecka! LOOOOOOOOOOOOOOOV
kommer inte helt fel nu asså (a) om jag inte hittar på något så kanske det kommer ett till inlägg, haha om någon ens läser :p



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0