tidsfördriv

Namn - emma johanna christina reis
Bor - gula komarken, kungälv
Syskon - tre
Ålder - 17
Född - 16 november
Ögonfärg - bruna
Längd - ca 170 cm
Sko storlek - 37 ibland 38
Höger eller vänsterhänt - högerhänt
Stjärntecken - skorpion
Hårfärg - blondie

DAGENS.
Låt -
you and me song - the wannadies
Saknad - sommar!!
Kläder - hehe, myskläder än så länge (a)
Mat - två mackor & oboy, en mannafrutti & lite fika (a) middag blir de senare :)

Köp - inget  än ..
Göra sen - vara med eldinaälskling & samra! :)
Godis - inget än .
Pinsammaste - hmmm, att gå med äckligt svettigt hår på maxi direkt efter träning (a)


SVARA ÄRLIGT.
Tycker du om att plocka svamp -
haha nja, det är väl ingen favvohobbie precis
Tycker du om godis - JA!
Hur många gånger i veckan äter du godis - olika, kanske 2-3 gånger om man räknar med helgen :)

Äter du oftast nyttig mat - ja det tror jag väl, går inte precis upp i vikt iaf.
Tycker du att du själv är söt/snygg - njae, det beror väl på hur fixad man är :)
Du ger mycket komplimanger till andra - ne inte överdrivet men det händer väl :)

Nöjd med ditt förnamn - ja, det är ju inte fult eller ovanligt iaf :D
tycker att du själv är smart - haha det beror på vad man syftar :D (a)
Vad är det sämsta hos dig - att jag inte kan få in någon jävla teori i mitt huvud!!
Vad är det bästa hos dig - för andra är det väl att jag är så snäll ..
Har du bra självförtroende - nja, inte överdrivet .. men det finns ju fulare människor än mig.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - oooj.. många (a)
Du tycker om att vara med tjejer - ja? :)
Känner du dina grannar - typ inte..
Vad har du för färg på dina underkläder idag - svartvita
Äger du några Björn Borg kalsonger - nej använder inte kallingar :D
Gillar du skolan - mja, det är väl kul att träffa allt folk , men lektionerna kan ju ta sig någonstans (a)
Har du någon gång skolkat - yep
Spelar du något instrument - nepp
Vilka sporter/aktiviteter har du gått - har gått i skytte & ridning, går i fotboll & sportlife
Har du några tatueringar - inte än
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - haha många , om man räknar med klasdörrar och fönster (a)
Tycker du om djur - jaaaaaaaaaaaa!!!

 

BRUKAR DU..
Sova -
haha nej aldrig? vem sover egentligen ? klart som fan att jag brukar sooova!
Ta mediciner du inte borde ta - nejp
Skada dig - jag ger mig själv en käftsmäll varje morgon bah? neh nu ljög ja :$
Klä dig i svart - ibland :)
Lita på folk - typ för ofta , vissa man inte borde men ah .. har ändå inga hemlisar typ.
Skada dig med flit - haha nej?
Drömma mardrömmar - ibland (a) eller sånt som jag tkr e mardrömmar, inte typ monster i sånt xD
Gå i skolan - yep
Gå i kyrkan - nepp
Ljuga - nepp
Vilja dö - nepp, fast skulle vilja veta vilka som egentligen skulle bli ledsna oså .. det är en sak att säga att man bryr sig, men en annan sak att visa de..

 

HAR DU...
För många vänner - man kan inte ha för många vänner!
Förföljelsemani - nej men är rädd att gå själv i mörker!
Någon annan psykisk sjukdom? - nepp
Skadat någon? - ne, inte med flit iaf!
Färgat håret - jaoo
Några piercnings - yep
Någon tatuering? - inte än ..
Egen dator - yep
Gjort bort dig rejält? - haha  ja någon gång ..

 

ÄR DU...
Snäll -
för snäll ..
Snygg - ibland
Söt - ibland
Kort - nejdå, jag är lagom :)
Klantig - HAHA ja det kan man kalla det ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0