seeeg daaag

skola idag.
tre lektioner:

• svenska
• arbetsmiljö
• sista näringsälra lektionen

eftersom det var sista näringsläran så fick vi sluta så fort ejda hade gått igenom vad vi kommer syssla med i gastronomin som vi ska ha nu ist.
så vi slutade typ tio övet två. lisa va tvungen att vänta tills tre bussen & jag väntade tills mamma skulle komma & hämta mig.. efter hon hade hämtat marika.
nu är jag hemma & ska äta lite sen måste jag vara nere på bosses vid fem för att göra synundersökning innan jag ska gå övningkörs kursen som jag är gaaaaanska så efter med (a) har iaf hela sommaren på mig att öva (y)

imon är det teori på idrotten -.- bläääääääääääääää!
sedan samhäll ..... blääääääääää på det med!
sedan träning! helt okej (a)
sedan VET JAG INTE ... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ på det !

sååååååå.. jag undrar hur min FREDAGS kväll kommer sluta :(
det märker vi då.




PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0