my one and only

heeeeeej
ehm, jag har ju inte bloggat på ett tag nu .. men jag har heller inte gjort något speciellt (a)
på alla hjärtans dag så var jag ju med rasmus så klart :*
sen på tisdagen så kom Ada hit och hon åkte hem idag :) vi har inte gjort så mkt, i tisdags när hon kommit hit så kollade jag , ada & eldina på film :) på onsdagen gick vi ner till västragatan & kolla :D hittade ett as fint linne på JC som jag ka köpa när jag får pengar (a) kommer va perfekt i sommar :D oså köpte jag ett par trosor.
igår gjorde vi absolut ingenting, va hemma & kollade på tv/pippi långstrump hela dagen (a) seriöst den längsta dagen på länge! vid kvart över sju gick vi till maxi & kollade om vi kunde hitta något gott att äta till en film vi skulle se på kvällen. oså behövde vi komma ut lite så det var därför vi gick ändå till maxi & inte willys ;)
idag åkte ada hem vid halv tolv.. då satte jag mig med marika & saga & kolade på micke & molle, sååå gullig film (a) efter det åt vi pannkakor till lunch & sedan åkte jag med mamma, marika, moster petra  & kusin saga till min gudmor (mammas kusin) lottapotta & fikade för jag hade ändå inget bättre för mig :( men de va gott!
när vi kom hem fick jag läsa den där boken igen -.- nu har jag ätit & har fortfarande inget att göra :/ det blir väl ännu en fredag hemma ..
imorgon kanske det blir universeum, men får se.
på kvällen blir det iaf kul! :D ♥



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0