LOV!!!!!

heeeeeeeej
skola idag då, tråkig dag ... som jag skrev igår.
det blev dock ingen träning idag så ist va jag med rasmus :) kom hem för en liten stund sen så nu har jag ätit & nu sitter jag här :) ikväll ska jag vara med ida olin & vi ska nog dra & kolla på nattcuppen, jag kommer nog dock inte orka vara där så länge för jag är trött & så har jag träning imon kl tio på morran :( men en stund ska jag nog allt hålla ut ! :D

så som sagt, morgondagen börjar med träning, sedan vara med rasmus & på kvällen ska eldina sova hos mig ! :D MYS :D

vet inte vad söndagen bjuder på mer än solsidan :D med rasmus antagligen ;* min gulleälskling (a)
måndagen spenderas också med äääääääääälsklingen MIIIIIIIIIIIN, efter som att måndag är ALLAHJÄRTANSDAG :) myyyyys ska de bli (a)

& ÄNLIGEN LOV NU!!!



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0