det var en gång ...

heeeeeeeej!
igår var det filmfestival med skolan :) kollade två filmer, den första var helt okej men den andra var bara konstig så jag somnade... på kvällen sov jag hos rasmus för vi hade 11 månader igår (a) mys! ..
idag har jag tränat & inte så mycket mer än :) läser min dagbok från längesen .. haha

1/4 - 05
Hej kära dagbok efter jag skrev förrut så var jag hos Nina och när hon skulle följa mig hem så ramlade vi. Nina fick gör ont i benet och jag har jette ont i min hand. Förresten jag har inte lurat någon idag men det önskar jag att jag hadde gjort. Nina och jag spelade the sims på hennes X-box det var roligt och när vi spela så drack vi fanta i nappflaska. Hejdå, vi ses!


24/7 - 06
Hej!
I helgen hr jag varit med min mammas moster Agneta i hennes sommarstuga det var jätte roligt. I dag har jag varit med mina kompisar Lora & Jenny. Vi var hos Jenny & hoppade stutsmatta, jag lärde mig att göra volt. Jag lärde Lora & Jenny också. Hos Agneta gjorde vi ett test, i det testet  ska man ha en förlovnings ring & ett hårstrå. Om man håller ringen över magen så kan man se hur många barn man ska få, och om det blir pojke eller flicka. Jag ska få 3 flickor och 1 pojke. Men nu ska jag sova! godnatt.

senare efter maten ska jag gå hem till eldina & snacka massa skiiit ! som vanligt :D haha neee, vi snackar inte skit (a) vi bara pratar om allt mellan himmel & jord ♥
samra kommer också att vara där så det blir nog en trevlig kväll kan jag tro :)
& så ska vi gå till maxi & köpa naturgodis! det är billigt idag :D


ja elskar dej! (a)

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0