borås med klassen

hejsan!
idag har jag varit i borås & badat med klassen :)
för min del så tyckte jag att det var ganska ovärt att åka ända till borås för att bada när det finns bättre badhus som inte ligger så långt bort och för att inte riktigt hela klassen var med ... , men för att inte vara negativ så hade även denna dagen sina höjdpunkter :)
inte för att klaga men kan ju säga att jag skämdes lite över mitt utséende idag med .. var helt röd runt ögonen vilket gjorde att jag såg ut som ett misshandlat monster! .. eller okej kanske inte riktigt så illa, men vackert var det inte!
& såklart, eftersom att jag är jag, så gjorde jag bort mig på bussresan hem...
det var nämnligen så att vi som åkte hem tillsammans (jag, mikael, nina, lisa, snigel, simon & richard) gjorde lite lekar om olika saker.
& helt plötsligt slänger jag handen över sätet framför mig utan att veta att det sitter någon där, så jag helt enkelt slår till tjejen framför uppe på huvudet & om jag ska vara ärlig så tror jag inte att det var speciellt löst eftersom att jag inte var beredd på att det skulle sitta någon där.
men nåväl.. nu är jag hemma & har ätit :)
jag är sjukt trött, så funderar på att lägga mig & kolla på någon film.. men vilken!?
har ingen aning om jag jag vill se! 
oså önskar jag att min älskling kunde krypa ner i sängen med mig .. men jag får gott vänta tills på fredag då vi har varit tillsammans i elva månader!!!! vilket betyder att nästa månad har vi varit tillsammans i ett helt år :D ... igen (a)


simon  & mikael

snigel

ninus

mikael

jaaaaaaaaaaaaaaaaaag

mikael

richard

här hade ni lite bilder från dagens utflykt ! :)
& som jag glömde nämna så var snigel med våran klass idag :) .. dom som var med iaf :D

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0