åååååååååh!

hejhej
i lördags förmiddag åkte jag till universeum med jonas mamma & pappa, marika, jonathan & janina.
det var väl en trevlig tur ;) vi var klara där typ hanv tre  & då gick vi till scandinavium & åt på donken, efter det åkte vi hem. när jag kom hem så gjorde jag inte så mkt, jag åt & sedan gick jag till rasmus.
lördagen blev en riktigt lyckad kväll :) & jag sov hemma hos rasmus :*

i söndags var jag med rasmus hela dagen förutom den stunden på eftermiddagen när det var middags dags. för den stunden var rasmus i stan med william & åt, & jag åt hemma. men efter han ätit så kom han direkt till mig :) en underbart mysig söndag faktiskt! (a)

igår var det skola igen .... weeeeeeeeeiii -.-
men efter skolan var jag med mamma hos mormor & åt muffins, min kusin emelie var även där :) det var hon som hade bakat muffinsen :) sedan gick jag hem & läste ..... & sen kom rasmus till mig :D vi kollade på film (a) & sen när han gick så duschade jag & kolla på tv  :)

idaaaag har jag varit i skolan. fick även tummen ur att skiva ett CV som jag kan använda att söka sommarjobb!
jag stannade liten stund i skolan när jag haade slutat för att skriva detta CV men hjälp av lora & sanaz & en i deras klass :) när deras lektion började så gick jag hem i någon timma & sedan gick jag tillbaka till skolan & mötte lora :) hon skulle ffölja med till västragatan när jag skulle fråga om sommarjobb & dela ut mina fina CV :) haha .. fast jag vet inte riktigt hur de gick :/ känns inte som att det gick så bra .. men aja jag ska fortsätta för ett sommarjobb måste jag bara ha denna sommaren!! jag behöver pengar (a) så att jag & rasmus kanske kan åka utomlads i slutet av sommarlovet :) mmitt sista sommarlov! ;o galet.. nästa sommar kommer jag vara "arbetslös" haha om jag inte får något jobb tills dess :)



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0