genom eld & vatten

hejhej ! :D
för att uppdatera från förra gången jag bloggade så kan jag ju börja med att säga att jag är ganska nöjd med provet :)
än så länge iaf .. har inte fått reda på resultatet än , men det kändes bra :)
efter skolan gjorde jag inte så mkt , tränade & sen va jag med rasmus (L)

idag har det varit restaurangdag & spexfoto!! :D haha
det va as kul med spexfotot för alla hade verkligen gått in för det & det gjorde ju hela grejen mer kul :D
fast förövrigt var dagen rätt seg (a)
har packat nästan hela dagen så nu har jag inte mkr kvar :D
fast dock inte många dagar kvar heller!!
på fredag smäller det ! ;o :D as nice !! (a)

imon ska jag med eldina till gbg !
ska köpa dom jeansen som jag la upp för ett tag sen :) .. om dom finns svar så att säga :/
håller tummarna & hoppas på det :D annars bli jag lite ledsen .. (a)

OCH OM EXAKT EN VECKA SÄTTER JAG IN TANDSTÄLLNINGEN!! hjälp ...

 PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0