my only wish is to hear you say forever

i helgen var jag på tjejmiddag hos emma, hon & mathilda hade tsm :)
jätteroligt faktiskt, väsrt att göra om ! :D

på söndagen bar vi över lite lådor & vissa möbler till den nya lägenheten, fast bara sånt som vi inte behöver innan den riktiga flytten.
efter det gick jag med emma & eldina till skarpe & kollade lite fotboll.
men sen gick jag till rasmus (L)

igår efter skolan va jag med dragana, louise, anastasia & lisa.
vi gjorde inte så mkt :)
sedan var det träning.





mer bilder finns på facebook.

idag har jag inte gjort så mkt.
lisa följde med mig hem efter skolan & nu ska jag åka & hänta min nya skoldator ..

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0