love kills



igår åkte HR09a , HP09 & madia till Louisiana, i Danmark.
helt okej faktiskt, lång bussresa, men helt okej :)
vi skulle dit p.g.a estetisk verksamhet som är ett ämne vi har.
det vill säga att vi var där för att kolla på ett konstmuseum.
allstå kolla på konst- tavlor, skulpturer oså :D
det va bättre än en vanlig skoldag iaf (a)
vi var i kungälv typ tio i sju, så då åt jag, duschade & sedan gick jag till rasmusälskling & kollade idol ! :)
fast tråkigt var att det inte var någon man kände som kom med på tv :/
men jag skämdes faktiskt lite över hur mpngaa dåliga vi hade härifrån göteborg ;o haha!














idag har jag varit hos tandläkaren i stenungsund & nu är det bestämt att den sjätte oktober, om typ tre veckor, får jag tandställning uppe ;o haha kommer se ut som en nörd , men bjuder på det (a)
nu ska jag börja packa ner lite mer inför flytten & senare ska jag & emma gå till lora :)
vi hörs & syns :D



PUSSHEJ ;*


Kommentarer
Postat av: :)

Vart har du köpt dina boots ?:)

2010-09-12 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0