live love laugh

jag kan ju börja med att säga att donsölägret & farmors fest var helt okej! :)
sov hos pappa på lördagen & sen på söndagen blev det inte så mkt, städade lite & sedan kolla på crosstävling hos pappas granne typ :p
började dock få lite ont i halsen på söndagen & det blev bara värre & värre.
nu sitter jag här & är jätte förkyld & ont i halsen.
fast hasen har viserligen blivit bättre än vad den var på måndagen & tisdagen.
nu är det väl mer näsan som at problemet :D haha
så i moste när jag vaknade var jag inte jättetaggad på att gå till skolan för jag visste att där inte fanns något för mig att göra när jag är förkyld, då får man inte vara med i restaurangen.
men jag tog mig dit & va där en timma sen gick jag hem , fick endå ingen närvaro så ... :p
imorgon blir det danmark med skolan, så är hemma vid sju typ.
det blir nog inte så mkt mer för mig idag tror jag väl.
bara slappa här, eller sätta på en film kanske vi får se :)


aw, :*

PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0