just the way you are

frilöfsdag med skolan idag då.
åkte ut till brattön & klätrade upp på berget "blåkulla" som det kallas ;D
jobbigt va det ! plus att mina ben redan var trötta sen gårdagens fotbollsmatch mot angered som vi vann med 6-0 ! :D
åt donken när vi kom hem , sen har jag bara suttit här & inte gjort nångot alls typ ;o
ska nog ta och kravla mig in i duchen & sen halv åtta börjar tvkvällen :)

♥ halv åtta hos mig
♥ idol
♥ berg flyttar in 
♥ välkommen åter
♥ kungarna av tylösand

fullspeckad kväll :)
hoppas att rasmus kommer hem så jag kan få träffa honom också (a)

& så ska emma få äran att fixa min blogg eftersom jag suger på sånt ;o :(
det hoppas jag att hon kan göra idag så den slipper se mobbad ut :D


bild från när dragana sov hos mig.

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0