i love you always forever

i fredags va jag hemma hos Lora med några góa tjejer :D
as niice va det & de mååste göras om :)
sen sov rasmus hos mig (a) myys!

på lördagen va vi hemma hos rasmus :)
sen gick jag hem & då  kom min moster & hennes familj & så åt vi pizza :)
sen blev det inte mkt mer av den dagen :)

igår tog jag & eldina höstkort ute :D
som ni kanske ser på min nya design, fast den är inte klar riktigt än (a)

idag har jag varit med dragana hela dagen :)
& nu ska hon sova hos mig :D kul! :)



så ska min header egentligen se ut, men jag lyckas inte att få den större riktigt än (a) haha, efterbliven jag vet men jag gör så gott jag kan!! :D

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0