beautiful

make me stronger than a mountain

hejhej
denna veckan har det inte hänt mkt asså.
i måndags var det träning & i tisdags inventering.
idag ska jag dock klippa mig :)
men vet inte hur ;o
vill ju att det ska synas, men vill itne ha kort igen & uppklippt har jag ju redan :/
så det lär väl bara bli en toppning kan jag tänka mig eftersom jag får så dåligt med förslag :(
aja , det återstår att se :)
imon blir det iaf läger på donsö men hotell & restaurang programmet..
vet inte om det kommer bli kul elr inte :p

sedan blir fredagen ledig & på lördag blir det 70-årsfest för min underbara älsklingsfarmor!!
det ska bli kul, jag saknar farmor & farfar så mkt!
det är lite tråkigt att inte träffas så ofta :( vill träffa dom mer men det finns liksom inte tid :/
helgerna är så korta nu när det är skola & det är för långt att åka efter skolan ..

johanna ♥ farmor & farfar = SANT! 


 



go låt --> 

PUSSHEJ ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0