walking on sunshine

  • praktik
  • backaplan
  • skolan
  • hem
  • film
detta var mitt schema för dagen :)
först praktik till kl tre för vi fick sluta tidigare idag!! :B
då följde jag med henne till backaplaan för hon skulle se om hennes mobil var klar, för den är på lagning.. & den var inte klar.
sen skulle vi till skolan för jag behöver fler busskort & det skulle vi hämta denna veckan.. men då va ju SÅKLART inte lärarna där -.-
så när jag skulle gå hem igen så ringde jag rasmus & då var han kvar i skolan så jag vände & gick till honom & william som var i biblioteket :)
sedan var det hem & äta & duscha & sedan träffa rasmus igen men hann inte så får väl se om han kommer hit & kollar på prind of persia med mig eller inte..



gó låt (a)

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0