uscha ! :(

hejsan!

igår var jag med min underbara pojkvän (a)
vi kollade film & dega hela dagen, båda var trötta så det passade bra :)
& bara så alla vet så har jag den gosigaste killen av allaa & han är bara min !! :D & jag tänker aldrig att dela med mig :B haha
på kvällen hade vi båda lätt att somna , men jag hade lika lätt att vakna av ett sms :)
så jag & gullungen smsade ett bra tag & det gjorde mina ögon lite piggare för varje sms & när det var dags att säga godnatt så kunde jag inte alls sova :/
så jag somnade inte förän kl ett inatt typ!
men som tur var så börja jag kvart i elva idag så jag fick sova lite iallafall :)
efter skolan gick jag med rasmus hem, sedan skulle jag med mamma på föräldramöte kl sex :)
nu sitter jag & försöker skriva om kärnkraft :( .....
kan verkligen inte koncentrera mig :/
men får göra det bästa jag kan , finns inte så mkt annat att göra, tyvärr .. :/



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0