hemma

idag var första dagen på praktiken :)
jag började kl åtta .. lite svårt att komma upp ur sängen :/ men jag lyckades tillslut (y)
jag kom till first hotel G och blev bra bemött :D
fick göra rostade rotfrukter, rostad potatis & skala potatis, sen hann jag inget mer innan jag började få ont i magen, bli skakig & må illa.
sen blev det bara svart för ögonen & så svimma jag .. såå jag fick lägga mig på golvet så jag kunde få blod till ansiktet så jag kunde få tillbaka min färg eftersom jag blev helt likblek när jag svimma ;o
så jag fick gå & lägga mig på en bänk i en annan del av matsalen, så fick jag te, macka & banan :)
sen fick jag lite vätskeersättning & alla var jättesnälla! jag trivdes jättebra & ville knappt åka hem för att alla var så snälla, men jag hade ont i magen så mamma, petra, emelie & saga kom & hämtade mig oså åkte vi till backaålan för dom skulle kolla lite..
hittade ett par skitsnygga skor som jag ville ha :/
men fick iaf en ny vinterjacka :D
& ett par gosestrumpor & tights & stay up :D
så är endå nöjd (a)
& sjukt trött!!
ska nog krypa ner i sängen & kolla lite film nu tror jag (a)


sugen? svar: jaaa!!

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0