girl power

igår var jag, emma.s, emma.j & nina hemma hos evelina & hade skoj, kolla idol, åt tacos & feetade oss :D
jag tyckte att vi hade jätte kul, efter maten gick vi & åktelinbana på diserödskolan :)
lyckad kväll tycker jag allt! :)
sen frågade rasmus om jag ville sova hos honom, då fick jag lite beslutångest, men sen kom han & hans pappa och hämtade mig :)
förlåt verkligen för det tjejer!! men vi får göra om det någon mer gång heela natten (a)

jag & rasmus vaknade typ 11:20 men låg kvar i sängen en stunf innan vi gick upp & åt :)
sen efter vi hade ätit så gick jag hem & pluggade lite inför idrottsprovet ... :(
efter jag pluggat i två timmar gick jag & duschade & sedan åt jag & efter det lockade jag håret, det va så längesen jag gjorde något kul med mitt hår oså hade jag ganska tråkigt :)



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0