.♥.♥.♥.

är inte precis på toppenhumör just nu & är därför inte jättesugen på att blogga.
men jag har inget bättre för mig ändå så kan lika gärna slänga in ett inlägg.

igår när när jag kom hem efter att ha varit med nina & emma & hämtat marika så la jag mig på sängen & somnade!
skulle jag egentligen varit hos nina med emma & emma .. men eftersom min kropp är typ konstig så spydde jag igår och mådde kanonbra efter det ..
men ah , eftersom jag spydde fick jag inte gå någon stans så satt hemma hela fredagen :/
lugnt men tråkigt ...

idag så har jag inte gjort så speciellt mycket, har fixat lite med rummet som blev färdigtapetserat igår (y)
så nu kan jag kolla på tv i rummet, satt upp hyllor & spegel (;
efter maten ska jag nog gå hem till nina, klarar nog inte av en ensam kväll hemma idag igen när jag är på detta humöret :/
får hålla tummarna för att rasmus vill träffa mig



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0