vem kan älska mig och se,
se mig som jag är,
kan älska nu och här,
för den jag är,
och vem kan älska och förstå,
när tiden börjat gå,
att allting måste ordna sig,
vem kan älska mig

carola - vem kan älska mig

denna låten lyssnade jag på år tvåtusensex!
det ligger något i texten, den är så fin men endå sann på något sätt.



men ah, nu har vi precis haft brandalarm i skolan.. tio minuter innan vi slutade -.-
men vi gick ändå tillbaka till lektionen, haha stela var på möte & visste inte att det hade hänt xD
vi har hafr tre lektioner idag:
♥ fotografisk bild
♥ projekt & företagande
♥ naturkunskap

nu har jag slutat, men jag väntar på lisa som har extramatte :)
jag ska nämnligen följa med henne hem idag.
det ska bli kul för jag har aldrig varit hos henne! :)

förövrigt mår jag bra :)
har bara lite ytliga problem som ont i ryggen, mensvärk, övertrött & så saknar jag min älskling något så enooormt!! :/ ♥

kanske skriver mer senare när jag kommit hem från lisa, annars hörs vi en annan dag ! :)


ett vykort från mitt hjärta som jag hittade igår när jag packade upp lite lådor (a)

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0