der närmar sig! :D






idag har jag inte gjort så mkt, varit nere & kollat tapeter till mitt rum :)
vill ha fondvägg men det  skulle tydligen kosta nästan 700:- extra äver om det är mellan dom tapeterna man får välja mellan .. :/
så får de, mamma ska ringa & fråga dom på måndag :)
hoppas hoppas hoppas!
annars vet jag inte vad jag ska ha :(

nu gör jag inget ska kanske sova hos rasmus idag, men ska iaf till emma sen innan & ha en trevlig kväll hos henne :)
är dock jättetrött, men det får vi försöka lösa :)


ninisen & jag i skolis :)

PUSSHEJ ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej har du en syster som heter petra?

2010-10-18 @ 10:03:07
Postat av: johanna

hejhej :) nej det har jag inte :)

2010-10-18 @ 21:00:47
URL: http://johannareis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0