att leva utan att älska är inte att leva ett verkligt liv

idag vaknade jag hos min underbara pojkvän.
har vaknat där två dagar i rad nu, önskar att deet kunde vara varje dag!
det är alltid så himla mysigt att ha någon att krama eller som kramar om en sådär på morgonkvisten :)
gick hem vid kvart över elva, efter att vi ätit frukost oså, var tvungen att plugga lite idrott...
sedan vid halv tre äkte vi på restaurang för att fira jonas mamma.
grekisk restaurang, gott! fast kunde dock inte äta upp allt eftersom att jag fortfarande har lite ont i mina tänder :/
nu ligger jag på sängen & ska läsa lite mer idrott & hoppas på sms om att få komma ut lite med :)




PUSSHEJ ;*

Kommentarer
Postat av: Dragana

ni är så sjukt söta tillsammans gumman :D <3

2010-10-12 @ 09:56:17
URL: http://draganadiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0