teater

idag var det teater med skolan :)
så, eftersom jag varit borta så mycket under min praktik så gick jag på fotolektionen idag ist för imon :) & sen vid tjugo över elva mötte jag nina oså åkte vi bussen tsm efter en stund :)
teatern började kvart i ett ;D
haha måste ju säga att det var en välldigt speciell teater xD
den hette kött & handlade om sex :p hahaha
så nu vet jag då hur ett samlag kan gå till för det berättade dom nämnligen på teatern (y) haha!

efter teatern gick jag, nina, eldina & lisa på stan en stund :)
& nu sitter jag & lyssnar julmusik ... haha et passar ju bra eftersom att de är snö ute & bara en månad kvar till jul :D
kanske ska börja handla julklappar ?!!? ;o hehe ooops :$



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0