mys !

hej!

det har varit en bra helg :)
i fredags var det lagfest med tjejerna!
det blev faktiskt väldigt roligt :)
men blev ganska trött i slutet, så jag somnade gott när jag kom hem :)
igår var jag på restaurang med rasmus & hans famlj, farmor & farfar, david & katarina , & ulla :D
vi var ute i lökeberg & åt smörgåsbord, typ som julbord :)
sedan var jag hos rasmus resten av dagen & sedan sov jag där :)
vi var även med ludde & rebecka en stund :)
idag har jag & rasmus bara legat & kollat tv typ .. tagit det lugnt :)
sen gick jag hem & åt & duschade & sedan var jag på bio med ida olin! :D
det va väldigt ländesen vi var med varan så det va kul att träffas igen :)
vi kollade på den nya harry potter!
den var bra , men slutet var väl rätt så kort eller vad man ska säga .. fast det förstår man ändå eftersom att det bara var del ett :)
imon blir det stan med ida & anastasia & kolla utklädningskläder till på lördag :D
jag vet verkligen inte hur jag ska klä ut mig! ;o
men kul ska det nog bli hoppas jag :D !


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

PUSSHEJ :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0