galet kär i dig

heej!
idag var det jobb, jobb & jobb...
sen var det stan med cissi & anastasia :)
nu vet vi iaf vad vi ska vara på lördag!! :D
men det får ni se då :B

jag var även med min gullleplutt idag en liten liten stund :/
han ska nämnligen på dh imon & jag kommer sakna honom även om det bara är fyra dagar :(
vi har varit tsm i snart nio månader & jag får fortfarande ångest när vi inte kan ses!
när någon ska bort, iväg & göra något! då fylls jag upp som en ballong med bara massa saknad & längtan efter dig!
vad skulle jag göra utan dig i mitt liv!? om du inte var min!?
jag skulle spricka av den saknad & längtan efter dig.
det är nästan så jag spricker även om jag har dig, men det känns mycket bättre när jag vet att du är bara min
jag älskar dig så sjukt mycket!
jag är så galet kär i dig

men min längtan kanske inte blir lika stark när jag har något att göra, så därför ska jag vara med min mormor & mormor 2 imon & pyssla (a)
& på fredag ska jag på bandy med min ida & kanske fler :)
& på lördag smäller det! maskeraaaaaaaaaad :D
sen är det ju redan söndag & då får jag träffa min älskling igen (a)


hoppas på att kusin kommer på lördag

rasmus qvarford i mitt ♥ föralltid!

PUSSHEJ ;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0