16 november, dagen då jag föddes

som ni förstår på rubriken så fyller jag år idaag då :)
fast om jag ska vara ärlig så kan jag ju inte säga att det har varit den bästa :(
har inte sovit så bra inatt, vaknade tjugo i tre av att jag hade värsta knipkrampen i magen .. & sedan fem i halv sex av samma anledning .. :/
sen gick jag upp vid halv sju för att åka till praktiken.
hade ont i magen hela morgonen, så vid nio typ skickades jag hem från praktiken för att jag hade så ont :(
så när jag kom hem la jag mig på sängen & somnade.
& sedan har jag legat i sängen med datan hela dagen till typ halv fyra när det va middag, sen la jag mig igen tills klockan var typ tjugo i fem då jag bytte om & fshade upp mitt smink eftersom att det skulle komma folk på kalas klockan fem :)

nu sitter jag här & lyssnar på musik :D
ska nog snart duscha när jag har plockat bort från min säng :( haha

presenter:






mormors hemmagjorda!
älskar kortet, & väskan .. kommer bli ett fint minne sen, senare .... om lång tid hoppas jag!






jag är iaf nöjd med presenterna :D

PUSSHEJ ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0