vädret?!

weeeei, helg! :)

nationella prov i matte del 2 idag .. vilket innebar att jag började tio i åtta istället för tjugo i elva.!
provet var slut senast kl tio & nästa lektion började halv ett. segt!
på svenskan kolla vi på flugornas herre, haha fyfan va arg man blir!

efter skolan passade jag på att sola (a)
det behövdes! vill bli brun nu ;o
& för att bli brun & slippa ligga instängd i ett solarium måste solen komma fram?! ;o
vilket jävla åskväder vi har haft flera dagar nu :s
gött med värmen men vill ha solen också & inte regnet!

nu har jag städat mitt rum! fan va duktig jag känner mig :D
har både dammat, dammsugit & skurat golvet! det e ju nästan så att det glänser i mitt rum!
ska duscha snart så man blir lite fräshare :D
senare blir det antagligen att dra till krille :)



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0