summer love

igår vaknade jag hos rasmus :)
vi kollade på tv och åt frukost på sängen :D

lite senare vid typ två gick jag hem för att byta om för att jag, rasmus & victor skulle ner till älven :)
mysit va de faktiskt, jag låg & solade & tro  det eller ej men jag fick faktiskt lite färg!
sedan gick vi hem till rasmus & gjorde faktiskt inte så mycket.
vid sex typ gick jag hem & fixade mig för att dra ut med nina & jennie :)

idag vaknade jag typ fem över halv elva.
nu sitter jag här & bloggar en sväng innan jag snart ska dra på kalas för två av mina kusiener som fyllt sju år & som fyller femton år imon.

får se om jag kommer ihåg att blogga lite till när jag kommer hem, annars får vi se när nästa inlägg kommer :D









PUSSHEJ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0