hehe ;D

NU SKA JAG BLOGGA! :D

alla som har kollat min blogg har märkt att jag inte bloggat på ett tag (a)
men jag har faktiskt inte orkat elr gjort något speciellt som har varit värt att blogga om.
men nu ska jag allt få till ett inlägg här va :)

ah, alla vet ju att vi va lediga i torsdags och fredags.
då passade jag & min familj på att åka till värmland, vi åkte redan på onsdag kväll.
värmland är ett ställe som jag inte tkr om så speciellt mkt när de inte e varmt eftersom att man måste tvätta sig i sjön, gå på utedass & det finns ingen teckning så man kan inte smsa -.- plus att inte kontant internet funkar för att de ligger mitt ute i fucking skogen ;o
det regnade varje dag från onsdag till söndag, fast jag måste ju nämna att det va uppehåll några få timmar på lördag eftermiddag innan de blev världens åskväder & regnet bara öste ner.
just när ovädret var så va vi ute på en ö som heter hökuddarna, där jonas mamma & pappa bodde, så när vi senare på kvällen skulle åka hem med båten så va dimman så tjock att vi knappt såg något !! läskigt!
fast vi kom fram endå :)


inte så mkt just på bilden, detta va när dimman kom.


kom hem vid fyra i söndags, då skulle jag varit med rasmus men det blev inte så utan jag va med eldina på skarpe ist :D det var fotboll med ssu, vet inte riktigt vad det e för något men vi gick hem vid kvart över åtta för jag skulle göra slingor i håret :)
det blev ganska ljust & slitet!
 
igår var jag med min älskling ist, har verkligen saknat dig!
vi gjorde inte så mycket mer än att mysa & kolla på tv :)
jag älskar dig min lilla mysgosse ♥♥♥

idag har jag varit i skolan & efter det har jag klippt mig!
medan jag klippte mig var mamma på backaplan & köpte en klänning till mig (a)
en som jag ska ha till lite finare tillfällen som ex. bröllopet jag ska på & skolavslutningen.


klänningen

imon är det kvällsöppet i skolan så jag börjar halv två, gött men endå jobbigt att sluta sent (a)



det var allt jag hade att säga denna gången :)

PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0