hahaha fail! :D

idag har jag & min klass varit på studiebesök på first hotell G i göteborg :D
det var faktiskt ganska roligt att se rummen & allt :)
det gick rätt snabbt, så när vi var klara fick vi en & en halv timma att gå runt i nordstan om vi ville så det gjorde jag, dragana & elin :) vi gick även en stund med ronny & timmy (y)

sen åkte vi hem vid tre :)
när vi kommer in i kungälv börjar de såklart ösregna !
så ösregnar det hela vägen hem till rasmus förutom de sista 50 meterna typ ;o
va tvungen att gå till rasmus eftersom att jag glömt mina newbody saker där igår :p

när jag kom hem satte jag mig och gjorde om mitt hotellarbete eftersom att bara hälften kom med förra gången jag skickade det ;@
men det positiva var att att jag kan få vg om jag gjorde det bra! :D
men HAHAHAHA när jag hade skrivit klart så skrev jag stolt;
jag hoppas allt på ett vg nu ! :)
& jag hoppas att hela arbetet kommer med denna gången!!!

så får jag tillbaka ett mail att jag hade glämt att bifoga det :D HAAHHAHAH smart (i)

men nu sittetr jag med värsta huvudverken, som jag har haft sen jag åkte hem från göteborg :(


söt katt mina kusiner har ;*

PUSSHEJ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0