torsdag.

jahaja, idag va de skola. som vanligt..
började nio idag med matte.
efter matten hade vi idrott (: & självklart så hade klantiga johanna reis glömt sina igrottsshorts så hon fick gympa i leggins & en  lång tröja som tur var!
de som va ännu mindre roligt var arr vi skulle spela hanboll.
men det gick väl hyfsat bra förutom att man andrig fick skjuta på mål ;)
sen hade engelska & svenska. satt mest vid datorn (y)

efter skolan skulle jag varit med dragana, men hon försvann hem.
så jag gick hem & nu sitter jag framför datorn & inte gör nåååått kul :(
träning idag, fast den är inte förän  kvart över åtta. :/
jag får väl sitta här å trööka för man hinner ju nästan endå inte göra nått tills dess..

imon börjar vi kl nio ist för tjugo i elva ;o
baaara för att vi ska ha en sex & samlevnads lekton ... -.-
mindre roligt.

_________________________________________________________________________

haha hitta lite gamla bilder från konfaläger! :D










Kommentarer
Postat av: nina var namnet

hahah, va liten jag ser ut ^

2010-03-11 @ 19:14:12
URL: http://ninawinkler.blogg.se/
Postat av: nina

eller ser ut å ser ut.. vad liten jag/vi var ;D

2010-03-11 @ 19:15:02
Postat av: johanna

haha, jadu de va ju ett tag sen måsta jag ju säga ;D

men kuligt hade vi :)

2010-03-11 @ 19:26:57
URL: http://johannareis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0