ojoj, missat att blogga!

för mycket plugg , för lite dator..

bara plugg dom senaste dagarna , och träning då. de behövdes!
& idag har jag dragit mig till rasmus en stund.. skönt att vila huvudet lite :)
jag har även varit hos läkarn idag och kollat min anding typ.
jag har haft väldiga problem med att jag blir trött & får ont när jag springer och anstränger mig.
så när jag förklarade det för henne (läkarn) så tyckte hon att det lät som att jag hade astma...
så nu har jag fått sådan där astma medicin som jag ska ta innan träningarna och se om det hjälper ;)
jag ska få en tid för astmaundersökning hos en astma läkare och prata med henne så får vi väl se efter det.
jobbigt att behöva ta medicin, glömsk som jag är så kommer jag ju säkerligen glömma -.-
men det återstår att se (y)

nu ska jag lägga mig och sova inför ett stort idrottsprov imon ! ;o
nattinatti ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0