LÖRDAG (L)

idag har jag spelat fotbolls DM med laget :)
det gick faktiskt ganska bra för oss fram till det va typ tio minuter kvar då det blev lika & vi förlorade på straffar.. "/
fast för mig gick det däremot inte speciellt bra, jag måste verkligen till läkarn & kolla vad de e för fel på mig när jag springer :s
jag andas jätte högt & jobbigt & orkar verkligen ingenting ;o
och måste nog kolla magen med.. va ju med nina igår & senare fram mot kvällen så hade både hon & jag uppblåsta magar!
men så fort jag satte mig upp så mådde jag illa & kändes som att jag skulle spy :s
liiite jobbigt måste jag säga.. men nog om igår :)
efter matchen blev jag hämtad av familjen för då skulle vi åka till min moster & sova här, så nu sitter jag här & har färgat håret (y) vilken färg får ni inte veta förän ni ser mig :D
pussar&kramar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0