helgen!

FREDAG:
i fredags hyrde jag & jonas fyra filmer (:
jag & jonas ville se nyaste beck filmen så den hyrde vi till oss.
mamma har länge velat se sommaren med göran så den hyrde vi till henne.
& till marika hyrde vi uppbananer i pyjamas.
precis när jag vi sätter på beck så ringer rasmus.
han va hos victor men ville träffas när han kom hem.
så när filmen just var slut så kom han hit & sov här.
haha, förlåt att jag e så arg när jag sover älskling! (a)

LÖRDAG:
i lördags vaknade vi ganska tidigt.
men låg kvar i sängen & satte på beck, igen.
när rasmus gick hem så började jag fixa mig lite för jennifer & hennes familj skulle komma på besök!
de va väldigt kul tkr jag, för de va så himla längesen vi träffades såhär (:

SÖNDAG:
idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.
skulle egentligen vara med ida bergstöm, hon skulle egentligen smsat igår.
så idag smsade jag henne men hon svarar inte.
så man får hitta på något med någon annan då ;)
skriver senare vad som händer!

pusshej! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0