fredag :D

idag började vi halv 10 för att samlas innan teatern vi skulle gå på kl 10.
vilket jag tkr var väldigt onördigt eftersom att vi bara satt och inte gjorde någonting i en kvart innan vi gick bort & ställde oss o kön.
förövrigt tyckte jag inte att teatern var speciellt bra.
jag tycker faktiskt att den va riktigt jobbig!
& efter teatern hade vi en timmas lunchrast för att sedan sitta i mer än en timma och "prata" om detta.
men de blev väl inte mkt att prata om så vi fick sitta & lyssna på när våran fröken visade olika saker & berättade massa tråkiga saker.
det va fan den tråkigaste lektionen jag någonsin varit med om, om jag ska vara helt ärlig!

efter skolan gick jag med emma & eldina till västragatan & sedan till oskars.
så jag kom väl hem vid .. halv fyra?
då satte jag mig här och lyssna på musik :)

& ikväll ska jag vara med nina, men vet inte riktigt vad vi ska hitta på än..
så vi får väl se vad vi gör (y)

det får vi antagligen veta om ni kikar in till bloggen ikväll :D

pusshajj sålänge ;*


haha, de va tider man inte glömmer (L)

Kommentarer
Postat av: ninaa

ah sant :)

vad som än händer så kommer Dom tiderna ändå alltid finnas där (: <3

2010-03-19 @ 17:22:43
URL: http://ninawinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0