:)

igår efter skolan följde jag med eldina, lora & loras kompis till västragaatan, lora skulle prova jacka.
men tyvärr så va lora inte den gladaste människan igår & de kändes lite mitt fel .. men aja.
efter en stund kände jag & eldina att vi behövde gå .. så vi gick hemåt, jag hämtade marika på dagis & så gick vi till nordmanna & hämtade jonas arbetskasse som han glömt där.
när vi kommit hem ringer mamma & så lämnar hon pizza till mig & marika, mummss :)
men marika började bråka & skrika så de va ju mindre roligt ;o

så att sen när mamma kommit hem igen så städade jag lite på rummet & sen gick jag till eldina (L)
där stannade jag till typ kvakrt i tio då jag mötte rasmus & gick hem till mig :)
sedan sov rasmus här, mys ;*

idag gick rasmus hem vid halv tolv för att sötgossen skulle vara så snäll & hjälpa sin far med nått :)
då åkte jag & mamma till backaplan för att handla present till janina som har fyllt år (y)
jag köpte ett par kortare chinos & en tunika typ :)
alltid trevligt att shoppa med mamii (L)

snart blir det mat och sen hittar jag säkert på något (y)
ska kanske sova hos älsklingen idag :D



pussshajj ! :* 


Lady GaGa - Paparazzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0