denna dagen (L)

skola igen, började denna veckan med resturangdag (y)
varmkök igen.
de gick väl bra men de va lite jobbigt på grund av att min kropp har ont :(
haha, jag har fått ont i mitt ena knä & ryggen PLUS mensverk.
de e inte så jävla kul som man kan tro ! :)

fick göra kolja (fisk), & fond & sås.
fonden gick väl inte sådär jättebra :$

& nu sitter jag här, mätt i magen efter att ha ätit good tacos ! (y)
idag ska jag nog inte göra så mkt, ska ner till mormor & hämta ett par
strumpor som hon köpt till mig ! :D
& sen kanske jag ska träffa en sötnos ! :)

& i morgon ska jag & marika hem till lora för att marika vill leka med hennes småsyskon x)
haha gulligt :D
hon började gråta när vi inte kunde gå dit idag :p


my bodie when i thinkin' of you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0