äntligen hemma!

då var jag äntligen hemma efter en övernattning hos min moster.
herre gud, jo visst är det synd att man inte träffar sina kusiner lite oftare men gud vad skönt att det är som det är för de tar verkligen kål på en att vara där.
massa tjat hela tiden.. johanna kom så gör vi de.. johanna har du hört detta.. johanna, johanna!

men nu e jag iaf äntligen hemma i lungn & ro, de e verkligen skönt med lite låg musik & bara slappna av ibland, speciellt efter sånna här dagar måste jag säga!
jag sitter & väntar på att få träffa min  älskling som e på bandyavslutning..
har lite långtråkigt men ändå skönt att vila (y)
kommer somna som en gris ikväll känner jag!

& håret e väl sådär än så länge.. men jag hoppas på att det ska bli bättre när man har tvättat det ett par gånger ;)



kösss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0