älskling.

hahaha, bara för att eldina skrev till mig att hennes kusin va kär..
så mååste jag bara skriva att det är jag med! :D


du e så söt att jag vill äta upp dig bby ;*
du är helt underbart gullig på alla sätt!
det finns så mkt jag vill skriva, men jag kommer inte på ord till det.
men med alla minnen vi har borde jag ju komma på något iaf (a)
som till exempel alla gånger vi varit & badat tsm på sommarn (:
& alla roliga stunder när vi har "bråkat", och du e bara så söt när du skrattar!
jag blir så glad när jag tänker på ditt skratt ! (a)
& alla mysiga stunder vi haft, inget slår det älskling! (:
så nu tänker jag skriva så att alla vet att jag älskar min rasmus qvarfordt! :D

du e min älsklingsbajj ! de vet du va (a) ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0