wouldn't it be nice

tjabba tjena hallå ! :)

idag har jag varit & shoppat lite med mamii :)
åkte hemifrån typ tio. då vi åkte till hennes jobb & hämtade pantburkar som vi skulle panta :D
haha det tog sin lilla tid men de var det värt, 269.50 :- rakt ner i fickan :D
sedan gav vi oss av till backaplan för att kolla efter en midsommarklänning till marika, men den fanns inte i hennes storlek så vi drog oss vidare till stenungsund :)
där fanns både marikas klänning & ett par shorts till mig :D
när vi skulle hem åkte vi & handlade lite på maxi, ex jordgubbar ;* mums!
fast dom skall inte ätas förän imorgon ...
efter maxi åkte vi & köpte godis på godis city, som inte heller skall ätas förän imon ...
sedan hämtade vi marika på dagis & åkte mot maxi för att hämta jonas.
men under tiden vi väntade gick vi till guldfynd, expert & tog en glass på glass caféet :)

när vi kommit hem färgade mamma slingor i mitt hår & sedan åt vi.
nu sitter jag & lyssnar på musik & väntar på att eldina kanske ska locka mitt hår :p
men de kommer ju inte bli av så jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår
imon -.-
plus att rasmus kanske inte ska med till morfar...
vi får väl se hur morgondagen blir & hoppas på det bästa!!



PUSSHEJ ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0